Cieszymy się z wizyty Państwa na naszej stronie.
Z powagą traktujemy ochronę Państwa danych osobowych i chcemy, żeby czuli się Państwo dobrze odwiedzając nasze strony internetowe. Ochrona Państwa sfery prywatnej w procesie przetwarzania danych osobowych jest dla nas ważnym zagadnieniem, uwzględnianym przez nas w procedurach działania naszego przedsiębiorstwa.
Poniżej przedstawiamy informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych Klientów, osób przez nich upoważnionych lub działających w ich imieniu.
Zasady zostały opracowane na podstawie obowiązującego od dnia 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”).
ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych jest firma Zeszuta Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000162958, NIP: 8681291817 („Zeszuta Sp. z o.o.”).
INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Zeszuta Sp. z o.o. powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu 604 418 265 lub pod adresem email: rodo@zeszuta.pl
CELE PRZETWARZANIA
Zeszuta Sp. z o.o. przetwarza dane osobowe Klienta oraz osób upoważnionych przez Klienta lub działających w jego imieniu w celu:
1) działań zmierzających do zawarcia umowy, wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
2) prowadzenia i przechowywania dokumentacji księgowej(art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
3) wypełniania obowiązków prawnych, w tym prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz obowiązków podatkowych (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
4) ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
5) realizacji innych prawnie uzasadnionych interesów Klienta, tj. marketingu usług oferowanych przez Klienta oraz na potrzeby wewnętrznych celów administracyjnych Klienta (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
6) prowadzenia komunikacji w kanałach elektronicznych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
7) marketingu usług oferowanych przez Klienta w kanałach elektronicznych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
8) zarządzania relacjami z firmami ubezpieczeniowymi, leasingowymi jako osobą kontaktową ze strony Administratora oraz pomocą przy oferowaniu produktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe Klienta oraz osób upoważnionych przez Klienta lub działających w jego imieniu mogą być udostępniane przez Zeszuta Sp. z o.o. następującym odbiorcom lub grupom odbiorców:
OKRES PRZECHOWYWANIA
PRAWO DO WYCOWANIA ZGODY
Jeżeli Zeszuta Sp. z o.o. przetwarza dane osobowe wyłącznie na podstawie zgody udzielonej przez lub w imieniu osoby, której dane dotyczą, osoba ta ma prawo w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
INNE PRAWA
Osobie fizycznej, której dane są przetwarzane przez Zeszuta Sp. z o.o. przysługuje prawo do:
Dane osobowe nie są przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub organizacji międzynarodowych.PRAWO DO WNIESIENIA SPRZECIWU
PRAWO DO WNIESIENIA SKARGI
Osoba fizyczna, której dane są przetwarzane przez Zeszuta Sp. z o.o., ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
SKUTKI NIEPODANIA DANYCH
Strona www.zeszuta.pl nie zbiera danych z Newslettera.
W celu usprawnienia działania witryny korzystamy z Cookies.
Czym są pliki „cookies” ?
To niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (z ang. cookie – ciastko), wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego korzystamy podczas przeglądania stron internetowych.
Wszystkie działające w internecie serwisy – wyszukiwarki, strony informacyjne, newsowe, sklepy internetowe, strony urzędów państwowych i innych instytucji publicznych, mogą prawidłowo działać dzięki wykorzystaniu plików „cookies”.
Do czego używamy plików „cookies” ?
Pliki „cookies” używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika. Używane są również w celu tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają nam zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
Zarządzanie plikami Cookies
W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies, jednak może to spowodować, że nie które elementy na naszych stronach przestaną Państwu działać prawidłowo.
Jak zmienia się ustawienia w najbardziej popularnych wyszukiwarkach:
Google Chrome
Trzeba kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane.
W sekcji „Prywatność” trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści.
W sekcji „Pliki cookie” można zmienić następujące ustawienia plików cookie:
– Usuwanie plików cookie
– Domyślne blokowanie plików cookie
– Domyślne zezwalanie na pliki cookie
– Domyślne zachowywanie plików cookie i danych stron do zamknięcia przeglądarki
– Określanie wyjątków dla plików cookie z konkretnych witryn lub domen
Internet Explorer 6.0 i 7.0
Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny.
Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.
Mozilla Firefox
Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność.
Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika”.
O ciasteczkach (cookies) decyduje zaklikanie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.
Opera
Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane.
O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.
Safari
W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo.
Tu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze ,,Akceptuj pliki cookie”.
Zeszuta sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do uaktualnienia tej polityki w dowolnym czasie.